2015. június 14., vasárnap

Vajon létezik szerelem első látásra?

Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?


Egy honlapot nézegettem, hogy milyen könyvek vannak fenn, mikor megláttam. Rögtön megtetszett, tehát letöltöttem, és a váró listán volt, nagyon sokáig. Milyen kár, hogy nem kezdtem neki hamarabb.Nagyon jó könyv.


Tartalom
Négy perc általában alig valamire elegendő ugye nem hinnéd, hogy ennyi idő alatt minden megváltozhat? A tizenhét éves Hadley Sullivan életében ez az egyik legrosszabb nap. Ott ragadt a JFK repülőtéren, késésben van apja második esküvőjéről, amelyet Londonban tartanak, ráadásul a leendő mostohaanyjával még soha nem találkozott. Ebben a lehetetlen helyzetben pillantja meg a tökéletes srácot, az angol Olivert a repülőtér szűk várótermében. A fiú jegye a 18C ülésre szól Hadley-é pedig a 18A-ra. A végzet fordulatai és az idő fontos szerepet játszik ebben az elgondolkodtató regényben, amely egyaránt szól a családi kapcsolatokról, a második esélyről és az első szerelemről. Hadley és Oliver huszonnégy órát felölelő története meggyőz arról, hogy az igaz szerelem akkor talál rád, amikor a legkevésbé számítasz rá.



Vélemény
Az eleje nekem egy kicsit unalmas volt, így abbahagytam, és egy másik könyvet elolvastam. De utána elővettem és nagyon magával ragadott. Csak olvastam és olvastam, alig bírtam lerakni. Oliver egy nagyon szerethető karakter volt a számomra, viszont a főszereplő, Hadley a könyv végén már nagyon idegesített. Az oké, hogy a szülei elváltak, és az anyja utána nagyon szomorú volt, de utána az apjának és az anyjának is lett új párja. Mindketten sokkal boldogabbak voltak, erre Hadleynek az a válasza, hogy csak ő nem, és ezért utálja az apját. Ideje lenne felnőni és elfogadni, azt ami van. 

Idézet
Egy dolog úgy elszaladni, hogy van, aki fusson az ember után. Egészen más dolog egyedül rohanni a semmibe.



Kedvenc karakter:








 Hadley apja, mert olyan apás volt...
...és természetesen Oliver.

Kinek ajánlom? Mindenkinek, aki egy romantikus olvasmányt szeretne. Nagyon jól kidolgozott, és igazán üdítő.

Pontozás:
Borító: 10/ 10 pont. Nekem nagyon tetszik, olyan ami a könyv hangulatához nagyon illik.
Cselekmény: 10/ 8 pont  Nem volt, nagyon elgondolkodtató, de így volt a jó.

Összességében: 10/ 8 pont


Ui.: Elvileg film is készülni fog belőle. Már előre várom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése